lördag 19 mars 2011

19 mars blir för evigt en speciell dag.

Vilken dag! Lilla Ofelia har anlänt! Kl 07.53. Tänk vad glad jag är för detta lilla underverk. Elin och Fredrik blev föräldrar till ett litet flickebarn. 2830 g och 48 cm lång. En liten flicka, fast det visste jag ju redan ;) Jag har ju inte träffat den lilla än men ändå så är det ren pur kärlek....konstigt.






Började min dag med en härlig frukost i solsken. Underbart väder har det varit idag......kan inte skryta med att jag varit ute så mycket men bara åsynen av solen gör gott för kropp och själ. Istället spenderade jag hela förmiddagen i Pulboa för att skapa smycken igen. Missade sms:et från en nybliven förälder med nästan 1.5  timme. Hade lämnat mobilen i hallen och hörde inte när det plingade till.
Sen var jag bara tvungen att åka in till stan och köpa en outfit till Ofelia. Varit sugen länge att gå och titta men ville ändå vänta till hon anlänt.

Mina smycken jag gjort blev också bra, fick dessutom inspiration att göra varsina likadana änglavingar till Elin och Fredrik.....men bonusfarmor vill oxå ha ett.


























 De andra smyckena jag gjort ser ut såhär:

 Nu är det dags en dusch sen kommer gubben hem hoppas jag ;)













1 kommentar:

  1. Grattis "bonusfarmor"! Du får hälsa till farfar och gratta också :-)Vilka jättefina smycken du gör, tror jag måste komma hem till dig o se om du kan göra ett smycke till mig. De blir ju så personliga. Ha de gott! kram Anette

    SvaraRadera