onsdag 26 januari 2011

26/1 2011 kl 11.50

Idag e jag lite mörbultad....men jag tror ändå lite mjukare i nacken. Var inte helt fel att ha en dag extra ledigt. Imorgon ska till barnen igen och det känns skönt. Min kollega hade lunginflammation och förmodligen sjukskriven hela nästa vecka oxå....stackars henne......hon var på sjukhuset igår för att få rätt penicillin intravenöst.......hon är riktigt medtagen. 

Annars väntar nu en eftermiddag med min kära vän Evi. Vi ska försöka måla lite "Psykic Art". I ugnen står nu en köttfärsgratäng och till den ska jag göra en sallad.

Mums!

4 kommentarer:

  1. Och hur god var inte gratängen - måste bara ta om - Tack vännen för en hel underbar eftermiddag
    Evi

    SvaraRadera
  2. Tack själv Evi.....vilka underbara bilder du gjorde.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åhh..skulle vara så häftigt om du kunde "se" min bror om göra en sån bild på honom..!

    SvaraRadera
  4. Vet du Therese det funkar inte riktigt så. Målar bara liksom, ser ingen för mitt inre. Evi är jätteduktig på detta. Vi hade ju en eftermiddag när vi målade och jag var gaaanska ringrostig får jag lov att säga. Fick inte till det alls. He he......dags att börja öva lite. Kramis

    SvaraRadera