lördag 29 januari 2011

29/1 2011 kl 13:50


Javisst hamnade jag på Folkan igår. Hade tänkt ta det väldigt lugnt men det är ju ganska så roligt och givande att träffas några tjejer och babbla och dricka lite vin. Får man sedan dansa lite e ju kvällen lyckad. Nacken klarade faktiskt av den påfrestningen :P....är iaf inte sämre idag.
Oliver kom och hämtade mig och Pernilla på nattkröken. Han e snäll mot sin mamma han ;)

Pysslar lite med ditt och datt....javisstja...lullar runt heter det visst. Byrån till höger är ett arvegods som jag ville busa lite med. Resultatet blev bra.....mycket nöjd. Står så fint i vardagsrummet nu. Ja jag har ju inte hunnit med allt idag, bara gjort pricken över i:et så att säga.

I källaren står nu ett nytt projekt som svågern Bosse kom hitsläpande med. Han sa att han hade någon liknande byrå ståendes i någon av bodarna vid stugan. He he.....nja liknande var väl inte helt rätt. En låda med lock...typ kista nästan..... utan krusiduller. Någon ville ha den som byrå en gång i tiden och snickrade klumpigt dit 4 ben. Herregud.........jag har tagit bort benen och tvättat den. Bild kommer i ett annat inlägg sen.

 Har flera smycken att göra nu så silvret jag beställt måste komma snart!!

2 kommentarer:

  1. Tack Ann-Sofie! Jo den blev bra och skulle egentligen bli ett nattduksbord till dottern men ....tror visst jag ångrade mig!

    Kramis Sabina

    SvaraRadera