lördag 22 januari 2011

Ny dag.....mörkt när jag vaknar men det gör inget. Mats har gått upp en stund före för att sätta på kaffet. Han ska arbeta idag. Själv ska jag bara "lulla runt" lite på förmiddagen för att sedan träffa tjejerna för lite Spa-mys hos Biggis. Förresten så ska jag inte BARA "lulla" runt utan måste fixa en fin tacksamhetsgåva till arrangören!!!
Biggis har en vän som kommer och erbjuder olika behandlingar, allt inom massage och hudvård, dessutom ges vi möjlighet att basta och fixa naglar. Underbart när sådana initiativ tas och vi får möjlighet att träffas och prata om ditten och datten. Själv ska jag få massage och hjälp att plocka och forma till ögonbrynen.
Vad vore livet utan vänner. Jag är rik och såå tacksam.





Min goa man som jag älskar så mycket!

En liten förklaring till ordet "lulla runt". Mats är ofta ute och tar hand om sysslorna utomhus och i garaget förstås. Han undrade vad jag gjorde när jag var inne och "lullade runt". Blind, såklart, för allt som behöver göras inomhus. Hos oss har ordet blivit ett begrepp :)


Så nu ska jag som sagt "lulla runt" måla en vända på byrån, dammsuga, tvätta, handla, ta hand och den rena tvätten, laga mat osv osv osv


Jodå det finns ett och annat att göra såklart!!

4 kommentarer:

  1. jag måste ju prova skicka en kommentar! mitt i lullandet :P

    SvaraRadera
  2. Va kul att du har börjat blogga!! :)) Hoppas Ni får en trevlig kväll o hälsa dom jag känner.

    //Ann-Sofie

    SvaraRadera
  3. Det ska jag göra Ann-Sofie!!

    SvaraRadera
  4. Åh så roligt med en egen blogg - lycka till vännen - jag kommer och tittar in till dig lite då och då - puss på lilla örat, Evi

    SvaraRadera