söndag 30 januari 2011

30/1 2011 kl 9:40

Söndagmorgon! Idag blir det nog FolkRace i Borlänge. Inte så värst intresserad egentligen om det inte är några kändisar som åker förstås. Med kändisar menar jag någon i familjen eller någon annan som man följt genom åren. Visst är det ju en trevlig tillställning men inget jag åker på själv liksom. Mats ville åka och det ges en möjlighet för oss att göra något tillsammans. Sen ska han visst in på Swedol också :P....och....köpa traktorgrejer till  Zelma ute på gården. (Zelma e nya traktorn). Han följer nog ledigt med mig in på Kupolen sen då ? Känner jag honom rätt blir det nog en snabbvisit. Skillnad på olika!

Framåt kvällen blir de nog till att sätta ihop mitt nya smycke. Har gjort en drömfångare till en drömmande person. Foto kommer sen. 

Sabina

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar