söndag 23 januari 2011

Ny vecka!

Så var det söndagkväll igen och en ny arbetsvecka väntar. Min kollega är fortfarande sjuk och jag själv har problem med nacken. Haft problem från och till sedan i höstas och nu har det bara eskalerat. Återkommande nackspärr hela tiden och mjölksyrekänsla i axlarna....nu pulserar det och gnolvärker hela tiden........blir en RIKTIG gnällkärring!!!!! Såååå energikrävande känner jag. Dags att på allvar ta tag i problemen innan de tar över min tillvaro fullständigt.......sådärja nu har jag gnällt färdigt......blääää!

2 kommentarer:

  1. Gnällkärringar är vi alla ibland :D

    SvaraRadera
  2. Ja...det känns befriande att få ur sig ett och annat ibland. Men nu vägrar jag lägga någon mer energi på det. Ska bli av med besvären en gång för alla!

    SvaraRadera