lördag 22 januari 2011

Mina senaste projekt.......gammalt blir nytt......att göra själv är halva nöjet.

 Under julen målade jag om stolar till köket. Några hade jag, vissa inköpta på loppis. Resultatet blev bra och köket mer lättstädat när kökssoffan åkte ut på altanen. :)

Nu har jag börjat med denna lilla byrå som ska bli vit och vacker.

Till brödet som ofta hamnade på köksbänken. Det "mjuka" gömmer sig nu i denna lilla skapelse. Krackelerad med gammalt intryck.

Efter nyår firade mamma och pappa 50 årig bröllopsdag med middag på Morhagens hotell. Denna är gjord till deras bragd, för det bör väl ses som en bragd att hålla ihop i 50 år.

Vackert med hönsnät......eller hästnät?...hjärtefint.

På hjärtat till mor och far gjorde jag en skylt i silver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar